Lovely painting. I assume water color?
Thank you very much for your kind words. I can do commissions. I do not own a Phrag. Schroederae but can always work from a photo. I am UK based though..although shipping to America is not impossible. More of my work can be seen here: Login • InstagramIt looks like the realistic live flower
Very impressed
If you even paint Phrag. Schroederae and offer for sale
I’ll be interested in purchase
Thank you for your kind words. I sometimes sell prints, and do take commissions. If you are interested more of my work can be seen here: Login • InstagramVery nicely done. Do you sell them?
Thank you.That is wonderful.
Thank you very much. Yes it is watercolour - one of my favourite mediums.Lovely painting. I assume water color?
Thank you.Very fine work!
Thank you very much for your kind words.Kate, already your Coelogyne ochracea painting was great........but this one is greater. Love it.
Dine malerier er også smukke.Meget flot akvarel Kate, du har en god duft for detaljer og farver, som en medkunstner, der laver forskellige illustrationer i over 30 år mellem dem mange orkidémalerier til kunder over hele verden, jeg kan sige, når du er meget talentfuld, fortsæt det gode arbejde
Jeg ydmyger
Thank you very much for your kind words and compliments! Your work is beautiful.Meget flot akvarel Kate, du har en god duft for detaljer og farver, som en medkunstner, der laver forskellige illustrationer i over 30 år mellem dem mange orkidémalerier til kunder over hele verden, jeg kan sige, når du er meget talentfuld, fortsæt det gode arbejde
Jeg ydmyger
Enter your email address to join: